Rendelés kezelő és felvevő rendszer információk

Raktári tároló rendszer

Kardex Remstar Rendelés felvevő

A rendelés felvevő és kezelő egy mindennapos rendszer a raktárakban, amely a jelenlévő áruk, és anyagokat tartja számon amelyek már meg lettek rendelve a vásárló által. A rendelés kezelés egy nagyon fontos feladat, és nagyon fontos a tökéletes elvégzése, hogy a vásárló igényeit teljesen kielégítse. Ezért van szükséged neked is a rendelés kezelő rendszerre.

A rendelés kezelés egy másik fajta raktár irányítási rendszer, amely a rendelés tökéletes kiválsztását és kézbesítését segíti. Ez a rendszer működhet automatikusan vagy manuálisan is. Vagyis lehet manuális és automatikus. A manuális rendszer, dolgozókon alapul, akik saját maguk megkeresik a több tároló hely között a terméket, miközben az automatikus rendszer, munkások nélkül is megfelelően működik.

Napjainkban, az automatikus rendszer sokkal népszerűbb, a fejlett technológiának köszönhetően. És ezen kívül rengeteg előnye van az automatikus rendszernek, a manuálissal szemben.

  • Időt spórolnak meg. Mivel a rendelések automatikusak, és nem szükségesek dolgozók a rendelés teljesítéséhez, rengeteg idő spórolható meg. Több rendelésre tudnak áttérni, és több rendelés lesz egy időben megcsinálva.
  • Rengeteg munkaerőt takarít meg. A manuális rendszerben, munkásokra van szükség, egyik konténerből a másikba szállítása a rendelést, de az automatikus rendszerbe, a munkásoknak nem kell konténerek között mozogniuk, ezért munkaerőt takarítanak meg ezzel.
  • Pénzt takarít meg. Az automatikus rendszer, pénzt takarít meg mivel, az emberi hibákat teljesen kiküszöböli. Mivel a rendelések automatikusan proramozottak, a hibák teljesen kikerülhetők, emiatt több pénzt  takarítanak meg.


Egy pár automatikus rendezési rendszer fajta:

  • Kiválogatási rendszer. Ezt a rendszert, kézbesítési rendszernek is nevezik, ahol nem szükséges munkás vagy személyzet, hogy az árú.
  • A dobozolási rendszer. Ez a rendszer több kezelési rendszer állomás csatlakozása egy kézbesítési rendszerhez, ahol nincs szükség dolgozóra, de a rendeléseket csak az egyik állomásról, a másikra lehet továbbküldeni, hogy a rendelés kézbesítve legyen.
  • Hang alapú vezérléses rendszer. Ez az automatikus rendszer, ahol egy számítógép által vezérlett gépi hang irányítja a dolgozókat, hogy mik a rendelt árú, hova kell pontosan szállítania, és hogy mennyit.


És ezeken kívül még rengeteg fajta rendelés kezelő rendszer működik, amelyek már megmutatták hogy megfelelően működnek raktárak számára.


Referenciák

TSC - Apró ékszermegrendelések gördülékeny teljesítése

A TSC vezető képviselője az interaktív, többcsatornás kiskereskedelemnek, amely az exkluzív cikkek s...


Replacedirect - Alkatrészek és tartozékok gyors kiszállítása az elektronikai berendezések élettartamának meghosszabbításáért

A holland Replacedirect meghatározó szereplője az elektronikai berendezések after-sales piacának. Lo...


Lesley Cosmetics - Kozmetikai termékek komissiózása szélsebesen

A Mary Kay Inc. a smink és bőrápolás termékek közvetlen értékesítésének egyik vezető vállalata, vala...


Brosúra letöltése