A rendelés felvevő és kezelő rendszer előnyei

Raktári tároló rendszer

Kardex Remstar Rendelés felvevő rendszer

A rendelés felvevő rendszer egy raktári management rendszer amely speciálisan a raktárakra van specializálódva, amely az ügyfelek rendelésével foglalkozik. Ez egy nagyon fontos rendszere minden áruháznak, mert így a következő előnyökkel tud számolni a raktár és áruház üzemeltetője, amely pozitívan hat az üzletére:

  • Jobban szervezett rendelések. A rendezés felvevő rendszert azért alakítottuk ki, hogy a rendelt áruk mindig megfelelő helyen legyenek, és mikor vásárlásra kerülnek, a megfelelő , a megfelelő sorrendben legyenek elkészítve az ügyfél számára. Ezzel a rendszerrel, sokkal jobban és könnyebben elvégezhetőek a feladatok.
  • Stressz mentes munka. Azzal a tudattal hogy a rendelés felvevés automatikus és rendezettebb, a rendelés mentee sokkal egyszerűbb a munkásoknak. Vagyis, a stressz mentes munkaerő nagyobb produktivitást tud nyujtani. Vagyis ha csökkented a munkásokat számát, akkor is sokkal stressz mentesebben fognak dolgozni, az automatizált rendszer miatt, és annak előnyei miatt.
  • Jobban termelő munkaerő. Mivel a munkás kevésbé megterhelt és stresszes, a rendelés automatizáló rendszer miatt, sokkal produktivabbá teszi ez őket. Így sokkal több rendelést tudnak teljesíteni egy nap alatt, sokkal nyugodtabban.
  • Gyors rendelés teljesítés. Rengeteg előny származhat a megfelelő rendszerrel, például a gyors teljesítés. Sokkal gyorsabb teljesítések miatt a munkások és a megrendelők is sokkal stresszmentesek.
  • Kevesebb hibalehetőség. Ha az automatikus rendelés felvevő rendszert használod, amely számitógép kezelt, kevesebb hibát tudsz elkövetni a rendelés felvételnénél.És mint Te, az áruház vagy raktár tulajdonosa, se leszel olyan mértékben stresszes, ha egy munkás valami hibát véd, ezért nem kell tovább aggódniuk, a hibáik miatt, még stressz mentesebbek lesznek.
  • Több elégedett vásárló. A már említett gyors rendelés teljesítés miatt, és kevesebb hiba miatt, az ügyfelek még elégedettebbek lesznek. A garantált szolgáltatás miatt, pedig még jobban biztonságban és elégdettebnek fogják tudni a rendelésüket, így még továbbá elégedettebbek lesznek.
  • Még több lehetséges ügyfél. Bármely üzleti gában, ha egy bizonyos ügyfél kör elégedett a szolgáltatással, akkor sokkal több további ügyfélre lehet számítani, amely a többi elégedett ügyfél véleménye miatt próbálja ki a szolgáltatást.
  • Még jobban teljesítő és népszerűbb üzlet. A végső előnye a rendelés felvevő rendszernek, a még jobban teljesítő és népszerűbb üzlet. Mivel a munkásaid, stressz mentesek, jobban teljesítőket, még több ügyfél elégedett a munkáddal, és még több ügyfelet szerzel, ezért ez nagyon jót tesz az üzleted számára.

Therefore, if you are managing a business that requires order picking inside your warehouse, it is a must to incorporate an order picking system already. It will save time and effort as well as benefit your business a lot than you expect.


Referenciák
TSC - Apró ékszermegrendelések gördülékeny teljesítése

TSC - Apró ékszermegrendelések gördülékeny teljesítése

A TSC vezető képviselője az interaktív, többcsatornás kiskereskedelemnek, amely az exkluzív cikkek s...


Replacedirect - Alkatrészek és tartozékok gyors kiszállítása az elektronikai berendezések élettartamának meghosszabbításáért

Replacedirect - Alkatrészek és tartozékok gyors kiszállítása az elektronikai berendezések élettartamának meghosszabbításáért

A holland Replacedirect meghatározó szereplője az elektronikai berendezések after-sales piacának. Lo...


Lesley Cosmetics - Kozmetikai termékek komissiózása szélsebesen

Lesley Cosmetics - Kozmetikai termékek komissiózása szélsebesen

A Mary Kay Inc. a smink és bőrápolás termékek közvetlen értékesítésének egyik vezető vállalata, vala...


Brosúra letöltése